aisheteru

Thursday, June 23, 2011

MengHampiri.....

Hampir aku terkandas
hampir aku mengulangi
hampir aku mengikut kearah itu
hampir aku menyesali
hampir aku kehilangan
dan hampir aku terjatuh!!!

Apa ada pada aku?
apa ada pada kau?
apa ada pada kita???
ada yang menghampiri aku
ada yang menghampiri engkau
ada yang menghampiri kita

Namun apa keputusan yang kita pilih
itulah yang membawa kemana arah kita
persoalannya sentiasa akan ada
tapi yang pasti bahagia itu kita cari
bahagia itu kita kejar
bahagia itu kita tunggu
dan saat itu 
tiada yang akan menghalang...

(hehehhe....xde keje.... buat keje....)
asgmnt blambak...otak serabut semua terhenti
b hilang...syg gile
 nothin i can do 
juz sit n thinkin
dats me.... i dun care wat people say..
yes..im crazy..crazy of u
asgmnt syg x sntuh, keje..syg x pegi..
biz x jaga.. even semua benda menghampiri
i dun care... wat i wan is YOU!!!
xkisah gagal, x kisah kene buang keje
dan x kisah mom marah 
n xkisah nyawa di cabut
biar org kate gile
IDON'TCARE!!!!
dats how i luv someone
but when i hate 
i never look back again
past is past
100% luv will bcme 0%
when u kill me wit ur own word
dats me
i still luv u b..muahx!!!
pe syg merepek nie??? ntahla b
same2 kite serabut..syg xleh bganjak
syg x leh wat ape
t bukan2 dibuat...ah...!!!
outla...
1 yang sayang nak cakap
senyuman akan hadir 
bila c ur pic
 b

bye

No comments:

Post a Comment